FAQ - Najczęściej zadawane pytania.
1. Czy produkty z oferty można kupić również w punktach stacjonarnych? Gdzie się znajdują?
Tak, oczywiście produkty są również do nabycia w naszych sklepach stacjonarnych zlokalizowanych na terenie Torunia:
- Centralshop, Galeria Atrium Copernicus, ul. Żółkiewskiego 15 lok.50, tel: 886 636 568
- Centralshop, ul. Kościuszki 54/3, tel: 533 991 952
Z uwagi na dużą rotację towaru sugerujemy aby przed planowaną wizytą skontaktować się z preferowanym punktem celem potwierdzenia czy interesujący Państwa produkt dostępny jest od ręki w danym punkcie.
2. Jakich producentów suplementy i odżywki znajdę w Państwa ofercie?
Oferowane przez nas produkty obejmują szereg renomowanych na rynku marek jak choćby: Inkospor, Genlab Nutrition, Muscle Clinic, Olimp Nutrition, IHS Technology, Now Foods, Swanson, Tasty Labs, Universal, PVL itp. Pragniemy jednocześnie dodać, że oferta jest stale rozbudowywana o najnowsze produkty na rynku czyniąc ją niezwykle konkurencyjną oraz kompletną.
3. W jaki sposób dokonać zamówienia w sklepie internetowym?
Proces składania zamówienia w sklepie internetowym Centralshop jest niezwykle prosty i intuicyjny. Po dodaniu produktów do koszyka należy kliknąć jego ikonkę znajdującą sie w prawym górnym rogu ekranu a następnie przejść do kasy lub w przypadku potrzeby zmian do edycji koszyka.
Pierwsze z rozwiązań będzie następnie wymagało zalogowania się lub w przypadku braku konta dokonania rejestracji ewentualnie złożenia zamówienia jako gość. Po wypełnieniu danych teleadresowych należy wybrać interesuący nas sposób dostawy a następnie płatności (akceptując stosowne regulaminy).
W przypadku posiadania specjalnego kodu należy umieścić go w polu "ZASTOSUJ KOD ZNIŻKOWY" a następnie kliknąć zastosuj (zniżka naliczy się automatycznie).
Ostatnim krokiem jest zatwierdzenie zamówienia przyciskiem ZAMAWIAM Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY
W przypadku drugiej z opcji czyli przejścia najpierw do edycji koszyka po zakończeniu wprowadzania zmian w jego zawartości należy kliknąć PRZEJDŹ DO KASY a następnie cała procedura wygląda identycznie jak wyżej.
4. Jakie są możliwość dostawy i odbioru zamówienia?
Każdy klient ma do wyboru szereg metod dostawy począwszy od przesyłki kurierskiej (np: InPost, DHl czy DPD) a skończywszy na możliwości skorzystania np. z paczkomatów.
W przypadku chęci skorzystania z odbioru osobistego należy skontaktować się z wybranym sklepem stacjonarnym oraz potwierdzić dostępność danego towaru, który zostanie w takim wypadku zarezerwowany przez obsługę sklepu.
5. Czy mogę zwrócić zamówione produkty? Ile mam na to czasu?
Produkty w stanie nienaruszonym można zwrócić do 14 dni od momentu zakupu bez podania przyczyny.
6. W jaki sposób dokonać reklamacji kupionego u Państwa produktu?
Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected];
- w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Kontakt”.
- telefonicznie pod numerem telefonu: 787 584 782
- osobiście pod wybranym adresem sklepu;
- pisemnie na adres: Centralshop, ul. Nadarzyńska 53/14, 05-500 Piaseczno;
7. Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze?
Sklep internetowy nie posiada takiej formy płatności. Jest to jednak forma dopuszczalna i w takim wypadku prosimy o kontakt z obsługa pod numerem 787 584 782.
8. W jaki sposób mogę przystąpić do Programu Lojalnościowego?
Aby skorzystać z benefitów Programu Lojalnościowego wystarczy zarejestrować konto w naszym sklepie a następnie punkty będą naliczały się automatycznie.
9. Jakie korzyści da mi udział w Programie Lojalnościowym?
Każdy zakup dokonany za pośrednictwem sklepu internetowego premiowany jest puntami lojalnościowymi, które można wykorzystać przy kolejnych zamówieniach zamieniając na rabat naliczany do zamawianych produktów.
10. Kiedy przysługuje mi darmowa dostawa?
Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień których wartość przekracza 99pln.
11. Czy w ofercie Państwa sklepu znajdują się także akcesoria do ćwiczeń, np. taśmy, rękawiczki?
Tak oferta obejmuje również akcesoria treningowe.
12. Jakie marki odzieży sportowej dostępne są w Państwa sklepie?
Wśród marek odzieżowych w naszej ofercie znajdą Państwo produkty: Gold's Gym, Dedicated, Real Pharm, Beltor, Trec Nutrition
13. Czy sprzedajecie Państwo również zdrową żywność?
Tak w ofercie znajdą Państwo również zdrową żywność czy np: produkty o niskiej zawartości cukru.
14. Czy oferowane suplementy są w pełni bezpieczne dla zdrowia?
Wszystkie oferowane przez nas produkty są bezpieczne i dopuszczone do obrotu przez odpowiednie organy państwowe.
15. Jakie rodzaje odżywek białkowych znajdę w Państwa ofercie?
Wśród odżywek białkowych znajdą Państwo zarówno białka zwierzęce jak również roślinne. Oferowane produkty zawierają pojedyncze frakcje jak np: hydrolizat, izolat, koncentrat białka serwatkowego, białko z grochu jak również mieszanki różnych białek zależnie od indywidualnych potrzeb.
16. Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać gratis do zamówienia?
Wszystkie zamówienia powyżej 99pln premiowane są automatycznie gratisami w postaci próbek produktów, smyczkami, pojemnikami na suplementy, shakerami itp.
17. Czy dla stałych klientów przewidziane są specjalne rabaty?
Stali klienci mogą korzystać z Programu Lojalnościowego, który dzięki zliczanym punktom za każde zakupy umożliwia wymianę ich na rabaty.
18. Jaki jest czas oczekiwania na dostawę zamówienia?
95% zamówień wysyłana jest z dnia na dzień. O bieżących postępach w realizacji zamówienia klient informowany jest za pośrednictwem zmieniających się odpowiednio statusów zamówienia.
19. Czy zamówienia realizowane są również w weekendy?
Zamówienia realizowane są w dni robocze od poniedziałku do piątku.
20. Mam problem z odpornością, czy znajdę w Państwa sklepie preparat, którzy pomoże mi ją wzmocnić?
Jak najbardziej. Szereg produktów wspierających odporność znaleźć można przede wszystkim w kategoriach: witaminy i minerały, zdrowa żywność, zdrowie i witalność czy adaptogeny.
21. Czy produkty ze sklepu przeznaczone są tylko dla osób pełnoletnich?
Większość odżywek i suplementów skierowanych jest dla osób pełnoletnich jednak w ofercie znajdą Państwo również produkty stworzone z myślą o osobach młodszych czy dzieciach.
22. Czy muszę być zarejestrowanym użytkownikiem, aby dokonać zamówienia?
Aby złożyć zamówienie nie trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem naszego sklepu. Polecamy jednak dokonać rejestracji z uwagi na benefity wynikające chociażby z naliczania się punktów w programie lojalnościowym, które następnie można wymienić na rabaty.
23. Czy w sklepie dostępne są produkty mające w składzie CBD?
Tak produkty zawierające CBD dostępne są w naszej ofercie. Szczególnie popularne obecnie olejki konopne o różnych stężeniach od 5% do nawet 40%.
24. Czy mogę zrezygnować z zamówienia już po jego opłaceniu?
Jak najbardziej jest to możliwe. W takim wypadku należy poinformować nas mailowo lub telefonicznie o takiej decyzji. Następnie środki zostaną zwrócone na wskazany rachunek.
25. Czy w ofercie sklepu znajdują się plecaki i torby sportowe?
Oferta sklepu zawiera również tego typu asortyment.
26. Czy w salonach i online dostępne są te same produkty?
Z uwagi na dużą ilość produktów w portfolio oferta internetowa może w jakimś stopniu odbiegać od tej w sklepach stacjonarnych z przyczyn logistycznych.
27. Jakie spalacze tłuszczu mają Państwo w ofercie?
Oferta obejmuje szereg produktów dedykowanych dla osób dążących do redukcji wagi ciała wśród których znajdą Państwo m.in.: l-karnitynę, diuretyki, termogeniki.
28. Czy w sklepie dostępne są shoty, np. witaminowe?
Tak szczególnie popularne obecnie shoty mają ważne miejsce w naszej ofercie. Wśród nich znaleźć można popularne przedtreningówki, shoty witaminowe czy pobudzające jak guarana.
29. Jak często aktualizowana jest oferta sklepu internetowego?
Oferta produktowa aktualizowana jest każdego dnia z uwagi na stale rosnącą gamę produktów ale również liczne promocje, wyprzedaże itp.
30. W jakich godzinach czynne są stacjonarne punkty sprzedaży?
Dokładne godziny otwarcie można sprawdzić w zakładce: Salony sprzedaży
31. Czy istnieje możliwość płatności w ratach?
Na ten moment nie przewidujemy takiej możliwości.
32. Czy można dokonać cyklicznego zamówienia na wybrany produkt?
Tak istnieje taka mozliwość.
33. Czy karty podarunkowe dostępne są tylko w określonych kwotach?
Tak karty mają z góry określone nominały. Są to wartości: 50pln, 100pln, 200pln oraz 500pln.
34. Czy istnieje możliwość zakupu hurtowej ilości danego produktu?
Zapytania dotyczące zamówień hurtowych prosimy kierować na adres: [email protected]
35. Jaki jest czas realizacji przesyłek zagranicznych?
W zależności od kraju przeznaczenia najczęściej przesyłki zagraniczne docierają na miejsce w przedziale 3-5 dni roboczych.
36. Jak długo Państwa sklep dostępny jest na rynku?
Jesteśmy na rynku od 2009 roku.
37. Czy przy zakupie większej ilości danego produktu przewidziane są rabaty?
Większość produktów ma przewidziane zakupy wieloprzedmiotowe (stosowny przycisk znajduje się tuż obok ceny na karcie produktu). W przypadku ilości nie przewidzianych na stronie prosimy o kontakt pod adresem [email protected]
38. Czy na Państwa stronie mogę zapoznać się ze szczegółowym składem każdego produktu i zaleceniami odnośnie dawkowania?
Strona wyposażona jest w szczegółowy opis produktu wraz z tabelą składu oraz sugerowanym przez producenta dawkowaniem.
39. Czy mogę dodać dany produkt do ulubionych i zdecydować się na jego zakup nieco później?
Zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać produkty do listy życzeń a następnie zdecydować się np. na ich zakup w dogodnym dla siebie czasie.
40. Wybranego przeze mnie produktu nie ma aktualnie na stanie. Czy istnieje opcja otrzymania powiadomienia, gdy ponownie będzie on w sprzedaży?
System na tą chwilę nie umożliwia otrzymania automatycznego powiadomienia. Jednak po przesłaniu stosownego zapytania na nasz adres mailowy ([email protected]) obsługa przyjmie takie zlecenie a następnie prześle stosowną informację jak tylko produkt pojawi się na stanie.
41. Czy planowane jest rozszerzenie działalności stacjonarnej na inne miasta?
Na chwilę obecną nie jest to w planach.
42. Czy w punkcie stacjonarnym mogę zwrócić produkt zakupiony online?
Tak. Zwrotu można dokonać w dowolnym z naszych punktów.
43. Czy posiadają Państwo produkty przeznaczone dla cukrzyków?
Oferta uwzględnia również tej kategorii produkty.
44. Czy znajdę w ofercie produkty bezglutenowe?
Tak oferta zawiera również produkty bezglutenowe.
45. Płatność za zamówione produkty się nie powiodła. W jaki sposób mogę podjąć ponowną próbę zapłaty?
System Payu niestety nie umożliwia ponownej płatności. W takiej sytuacji są trzy rozwiązania:
1. Obsługa sklepu prześle "prośbę o zapłatę" w formie linku z poziomu PayPal dzięki któremu będzie można wygodnie zapłacić za zamówienie.
2. Można przelać środki za zamówienie bezpośrednio na nasze konto: 22 1140 2004 0000 3102 7388 9894 (mBank)
3. Można złożyć ponowne zamówienie, które z dużym prawdopodobieństwem pozwoli na skuteczne dokonanie płatności (w takij sytuacji poprzednie zamówienie zostanie automatycznie anulowane)
46. W jakich godzinach mogę dzwonić na infolinię Państwa sklepu?
Zapraszamy w godzinach 9-20.
47. Czy produkty dostępne w wyprzedaży są pełnowartościowe?
Wszystkie produkty oferowane w opcji "WYPRZEDAŻ" są pełnowartościowe. Wariant ten pojawia się dla produktów, które będą wycofane z oferty bądź ich data przydatności do spożycia jest krótsza (wskazana w nagłówku na karcie produktu)
48. Czy w Państwa sklepie dostępne są boostery testosteronu?
Tak są dostępne i jest to jedna z popularniejszych kategorii produktów.
49. Czy wszystkie oferowane produkty dostępne są bez recepty?
Nie prowadzimy sprzedaży produktów wymagających recepty.
50. Czy posiadają Państwo profile na popularnych portalach społecznościowych?
Jak najbardziej mogą nas Państwo znaleźć w Social Mediach:
- Facebook: https://www.facebook.com/CentralShOpl
- Instagram: https://www.instagram.com/centralshop.pl/
51. Czy jest możliwość zapisania się do newslettera, aby być na bieżąco z nowościami i promocjami?
Tak istnieje taka możliwość.
52. Czy istnieje możliwość rezerwacji danego produktu w sklepie stacjonarnym, np. ubrania w konkretnym rozmiarze?
Tak można zarezerwować produkt na okres maksymalnie 24h.
53. Czy rabaty łączą się ze sobą?
Z reguły rabaty nie łączą się ze sobą. Wyjątkiem jest zakup multiprzedmiotowy połączony z dodatkowym kodem rabatowym.
54. Czy przyjmowanie preparatów dostępnych w Państwa sklepie powinno być konsultowane z lekarzem?
Nie ma takiej konieczności jednak odżywki i suplementy mogą stanowić wsparcie w prowadzeniu przez lekarza.
55. Czy obsługa sklepu stacjonarnego pomoże mi wybrać odpowiedni dla mnie produkt?
Oczywiście. Naszym głównym celem jest dopasowanie produktów jak najbardziej zbieżnych z celem oraz potrzebami.
56. Czy zamówienia mogę dokonać drogą telefoniczną lub mailową?
Zamówienia można dokonać na wiele sposobów m.in: mailowo, telefonicznie, za pośrednictwem social mediów czy składając zamówienie bezpośrednio na stronie www.
57. Czy produkty spożywcze wysyłane są w odpowiednim zabezpieczeniu?
Wszystkie produkty narażone na potencjalne uszkodzenia są pieczołowicie zabezpieczone aby nie doszło do żadnego uszczerbku jakościowego podczas transportu.
58. Czy zamówienie internetowe mogę odebrać w punkcie stacjonarnym?
Tak jednak po uprzednim potwierdzeniu z obsługą sklepu.
59. Czy posiadają Państwo w ofercie produkty bezpieczne dla kobiet w ciąży lub matek karmiących?
Tak znajdą Państwo również takie produkty w naszej ofercie.
60. Czy istnieje możliwość zapakowania zamówienia w karton prezentowy?
Na ten moment oferta nie obejmuje takiej usługi (z wyjątkiem okresów świątecznych).
61. W jaki sposób wysyłane są produkty, które muszą być przechowywane w konkretnej temperaturze?
Na tą chwilę nie posiadamy w ofercie wysyłkowej produktów, które narażone są na działanie skrajnych temperatur.
62. Czy zamówienia internetowego mogę dokonać w sklepie stacjonarnym, z pomocą obsługi?
Jeżeli występują problemy techniczne obsługa sklepu pomoże w tym zakresie.
63. Czy w punktach stacjonarnych zatrudnione są osoby posiadające wiedzę o suplementach, sporcie, zdrowym odżywianiu się?
Nasz zespół stanowią osoby posiadające szeroką wiedzę z zakresu doboru odżywek i suplementów, zdrowego stylu życia, wysiłku fizycznego itp.
64. Czy aktywni sportowcy mogą stosować oferowane przez Państwa suplementy?
Jak najbardziej są to produkty skierowane zarówno to osób amatorsko uprawiających sport jak również profesjonalistów.
65. Czy karta podarunkowa dostępna w Państwa sklepie jest imienna?
Nie, karta jest na okaziciela.
66. Jak długo ważna jest karta podarunkowa?
Karta ważna jest przez okres 12 miesięcy od momentu zakupu.
67. Czy z karty podarunkowej można korzystać zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnym?
Tak karta może zostać użyta zarówno w sklepie stacjonarnym jak również internetowym.
68. Czy mogę za część zamówienia zapłacić kartą podarunkową, a za część przelewem?
Tak, różnicę można przelać bezpośrednio na nasz rachunek bankowy lub za pośrednictwem systemu PayPal (na żądanie wysyłamy odpowiedni link)
69. Czy dostanę powiadomienie o wysłaniu dokonanego przeze mnie zamówienia?
Każda zmiana statusu zamówienia łączy się z odpowiednią informacją wysyłaną automatycznie na adres e-mail z naszego systemu.
70. Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku zwrotu lub reklamacji produktu?
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
71. Czy istnieje minimalna kwota zamówienia?
Nie, nie ma ograniczenia w tym zakresie.
72. Czy Program Lojalnościowy obejmuje również punkty stacjonarne?
Jest to program obowiązujący wyłącznie na naszej stronie www.
73. Czy w ofercie znajdę produkty odpowiednie dla seniorów?
Posiadamy bogaty wybór produktów dla seniorów.
74. Czy w ofercie sklepu dostępne są produkty wzmacniające stawy?
Tak. Produkty wspierające organizm w tym zakresie dostępne są w naszej ofercie.
75. Czy oferowane produkty dostępne są tylko w Państwa sklepach?
Cześć oferty dostępna jest również u naszych partnerów handlowych.
76. Czy istnieje możliwość odroczonej płatności za zamówienie?
Takie rozwiązanie dopuszczalne jest wyłącznie dla klientów B2B.
77. Ile kosztuje wysyłka produktów za granicę?
Szczegółowy cennik wysyłki znajdą Państwo pod adresem: https://centralshop.pl/dostawa/
78. Czy dostępna jest szczegółowa rozmiarówka dostępnej w Państwa sklepie odzieży.
Każdy produkt na stronie internwtowej z kategorii odzież podane ma pełne dane w tym zakresie.
79. W sklepie stacjonarnym nie znalazłam swojego rozmiaru rzeczy, która mi się spodobała. Czy istnieje możliwość zamówienia wybranego rozmiaru do sklepu?
Jeżeli produkt dostępny jest na stronie www istnieje taka mozliwość.
80. Czy w ofercie znajdę również bieliznę sportową?
Na ten moment nie prowadzimy tego typu asortymentu.