FAQ - Najczęściej zadawane pytania.

Gdzie należy umieścić kod rabatowy, który od Państwa otrzymałem/łam?

Pole KOD RABATOWY LUB KARTA PODARUNKOWA znajduje się w ostatnim kroku podczas składania zamówienia. Po wpisaniu hasła uprawniającego do zniżki należy wybrać pole ZASTOSUJ - system automatycznie naliczy określony rabat i będą mogli Państwo zatwierdzić zamówienie.

 

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, istnieje możliwość otrzymania faktury VAT (wystarczy dopisać w komentarzu do zamówienia taką informację wraz z danymi na które ma zostać wystawiona faktura).

 

Czy wysyłają Państwo zamówienia za granicę Polski?

Tak jak najbardziej realizujemy takie zamówienia. Różnica sprowadza się do formy płatności (brak możliwości wysłania paczki za pobraniem) oraz kosztów wysyłki, które naliczane są indywidualnie po złożeniu zamówienia w systemie. Kalkulacja kosztów dostawy odbywa się w oparciu o aktualnie obowiązujące taryfikatory firmy kurierskich oraz poczty polskiej.

 

Nie dotarł do mnie mail z potwierdzeniem zamówienia. Jaka może być przyczyna?

W pierwszej kolejności bardzo prosimy o sprawdzenie folderu SPAM ponieważ zdarza się, że systemy pocztowe mogą błędnie kwalifikować niektóre maile. W przypadku jeżeli po weryfikacji okaże się, że nasza korespondencja nie dotarła prosimy o kontakt mailowy (info@centralshop.pl) lub telefoniczny pod numerem 886 636 568.